Paco Mulero: “L’equilibri entre oferta de km 0 i oferta internacional és vital”

L’estructura del Mercado de Córdoba va néixer com a Círculo de la Amistad y Casino de Córdoba que, al traslladar-se a una altra zona, es va decidir reconvertir en el primer mercat gastronòmic d’Andalusia: el Mercado Victoria. Parlem amb Paco Mulero, el seu director que ens explica el sistema de conversió i la filosofia d’aquest lloc tan emblemàtic.

“És un lloc diàfan i demanem unicitat: els llocs no es poden repetir sinó que cadascú ha de tenir una oferta específica”, explica Mulero que també parla sobre l’equilibri entre internacionalització i valor de la proximitat, la tradició, el producte local i de km 0. Això lliga amb un altre gran tema sobre el que parlem: el turisme.

Mulero també aborda el tema de la gestió del turisme: “S’ha de trobar el terme mitjà amb sensatesa i sentit comú” en un païs capitalista on hi ha llibertat de decidir quin tipus de negoci, dins la norma, es pot construïr. Però beneix també el turisme i el descriu com a “necessari” tot i que també indica que calen normes, que cal potenciar de nou l’habitatge i la oferta de serveis als centres històrics de la ciutat, però que el turisme dóna feina a moltes persones vinculades al mercat.

Una entrevista molt especial amb recorregut pel Mercat de Córdoba en directe inclòs! No us la perdeu!

(Visited 13 times, 1 visits today)

You might be interested in

Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i els nostres serveis, i per analitzar el nostre trànsit. View more
Accepto