Benditas Drinks és una marca que s’autodefineix com a llatina i que neix de la iniciativa de dos joves que veuen un producte que representa la seva generació durant una estada als Estats Units. Sense conèixer-se, dissenyen i creen dues marques i dos productes diferents però que segueixen una mateixa filosofia. La providència fa que es trobin i que vegin en l’altre un partner per a potenciar les seves idees. S’uneixen i formen una empresa conjunta amb tres productes adreçats a la generació Z i als late millennials.
“Oferim begudes que porten una gradació alcohòlica baixa, que recolzen el nou estil de vida d’aquestes generacions amb menys calories, sense gluten, sense sucre, algunes sense gas: low alcohol amb low calory” i amb molta informació nutricional.
La cooperació, la projecció i la valentia defineixen aquest emprenedors i la seva marca que es troba en grans superfícies a les capitals espanyoles, a alguns paisos llatino americans i que estan preparant l’expansió al Regne Unit i Holanda.
Un cas d’èxit en moments molt complicats que coneixem en aquesta interessant entrevista.