El Barcelona-React debat sobre el comerç de proximitat

Aquests dies se celebra a Barcelona el cicle de conferències i debats Barcelona-React impulsats per l’Ajuntament de Barcelona, per repensar la ciutat després de la pandèmia. Són notables les taules rodones que hi ha, i que van des de l’àmbit urbanístic i el cultural, sempre també amb una clara intenció de fer visible l’economia ciutadana i diversa. Barcelona aposta per una estratègia de desenvolupament econòmic de proximitat que contribueixi al desenvolupament econòmic dels barris i dels districtes i que respongui a les necessitats de les persones, les empreses i els diferents actors econòmics tot vetllant pel desenvolupament inclusiu i equitatiu de la ciutat i el territori.

En aquest context, en la jornada inaugural d’aquest dimecres va tenir lloc  la taula rodona “L’impuls de l’economia de proximitat” amb la participació de Elisabet Viladecans Marsal, Guillem Llorens Gragera, Hila Oren i Maravillas Rojo Torrecilla, moderats per Felix Ortega

Aquesta taula pretenia donar a conèixer estratègies i projectes que permetin visualitzar i tractar la promoció econòmica de la ciutat a través del foment de l’economia de proximitat, la digitalització, la creació, l’ocupació o l’impacte urbanístic, entre d’altres. Amb aquesta finalitat es presentaran iniciatives de diversos actors de la ciutat i es contrastaran amb altres experiències internacionals rellevants fent èmfasi en els reptes i les oportunitats que suposen.

La innovació, la reeconomització dels centres de la ciutat, el talent, o la relació amb Llatinoamèrica són altres de les taules d’aquest interessant congrés

(Visited 9 times, 1 visits today)

You might be interested in

Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i els nostres serveis, i per analitzar el nostre trànsit. View more
Accepto