En les pròximes setmanes es posa en marxa un curs online de 30 hores al voltant del neuromarketing amb el suport de Pimec. Aquesta formació la condueix l’Albert Vinyals, doctor en Psicologia del Consum, expert en Neuromàrqueting i profesor d’Escodi i de la Universitat Autonoma de Barcelona.
D’interès per als comerciants i els professionals de les vendes
Aquest jove expert ens adverteix que “el neuromàrqueting ajuda a comprendre el comportament dels consumidors”, per la qual cosa aquest curs pot resultar força interessant per als comerciants i els professionals de les vendes.
Els dilluns, del maig al juliol
En Vinyals ens comunica que la formació comença el 2 de maig i finalitza el 4 de juliol. Es du a terme els dilluns, entre les 4 i les 7 de la tarda.
Formació gratuïta
Les inscripcions a aquest curs, que és subvencionat, es poden formalitzar al web de Pimec Formació, on podeu trobar-hi informació més detallada.