Albert Vinyals “El principal error en les rebaixes és allargar-les”

El doctor en Psicologia del Consum Albert Vinyals ha alertat sobre l’extensió de les campanyes de descomptes. En una entrevista a Ràdio Comerç, el també professor de la Universitat Autònoma de Barcelona i de l’Escola Superior de Comerç i Distribució, Escodi, ha valorat per al nostre mitjà els resultats de l’Esco, l’Enquesta sobre la Salut del Comerç, que ha dirigit ell mateix i que ha arribat a la novena edició.

“El Black Friday és un error, però el principal error és allargar-lo”

En la seva opinió, “El Black Friday és un error, però el principal error és allargar-lo”. A causa d’això, com a consumidors pressuposem que “els productes que ens oferiran a la campanya de Nadal ja els trobarem rebaixats”

Vinyals també considera que “les rebaixes cada cop tenen menys sentit. Aquesta campanya a perdut tot el poder i el potencial perquè des de la desestacionalització de les rebaixes, el 2013, ens hem acostumat als preus rebaixats”. El doctor en Psicologia del Consum , a més, ha lamentat que “les rebaixes d’hivern han passat a allargar-se fins a finals de març”.

“El Black Friday és un error, però el principal error és allargar-lo”

El professor d’Escodi també ha manifestat que els comerços vinculats a “l’equipament personal i petites i mitjanes empreses són els més afectats pels hàbits dels consumidors”. Albert Vinyals recorda que “els consumidors es van acostumar ja al 2008 a buscar el preu més rebaixat”. A conseqüència d’això, “des del 2014 ls marges sempre estan molt apretats”.

Tot i que el doctor en Psicologia del Consum manifesta que “el principal canvi ha estat la incorporació de les compres online”, Vinyals descarta que aquesta activitat pugui estar vinculada amb el preu. Al seu entendre, “el consumidor s’està decantant cada cop més per la comoditat”

 

(Visited 24 times, 1 visits today)

You might be interested in

Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i els nostres serveis, i per analitzar el nostre trànsit. View more
Accepto