Nova entrega de la secció "Sense temps per perdre"
Xavier Peralta: “El canvi ha de venir tant de comerciants, com de persones consumidores i és vital un anàlisi aprofundit”

Analitzem els usos del temps al comerç de proximitat amb Xavier Peralta, psicòleg organitzacional especialitzat en la millora de les condicions laborals i és soci consultor de Intime Barcelona, una consultoria especialitzada en la millora de la qualitat de vida basant-se en la reforma horària i la restructuració de les organitzacions.

Amb ell parlem obre els eixos als quals afecta la organització horaria actual i de quina manera podriem canviar-los i millorar-los; segon, parlem de comerç de proximitat, d’hàbits, de re-organització i d’usos del temps i horaris comercials; i parlem de conciliació i co-responsabilitat.

Un anàlisi profund, que parla de comerç, d’empresa, de restauració, de quotidianeïtat i que proposa canvis factibles per a millorar la nostra qualitat de vida.

Si vols veure més entrevistes d’aquesta secció, les trobes aquí.

(Visited 84 times, 1 visits today)

També et pot interessar

ESCRIU UN COMENTARI

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *