Joan Carles Calbet: “És una mala notícia per al retail l’increment del preu de la llum”

Joan Carles Calbet, economista i president de RetailCat, la unió d’entitats de retail de Catalunya, ha concedit una entrevista a Ràdio Comerç en què ha analitzat l’evolució experimentada pel retail en aquest estiu a la vegada que denuncia com incideix l’increment del preu de l’electricitat en l’activitat dels comerços.

“Aquest augment inexplicable afecta els costos de les empreses i la competitivitat”

“És una mala notícia per al retail l’increment del preu de la llum”, ha manifestat Calbet, que ha afegit que “aquest augment inexplicable del preu de la llum afecta greument el costos de les empreses, la competitivitat i el poder adquisitiu de les famílies”.

Per a aquest veterà botiguer, aquest “ha estat un estiu bastant estrany, molt erràtic. La sensació és que no ha anat bé i la irrupció de la cinquena onada ha frenat la recuperació que començàvem a experimentar”.

“Es detecta menys gent al carrer i el tràfic a les botigues ha caigut de manera important”

El president de RetailCat ha dit també que “als sectors que l’any passat no van patir tant per la pandèmia, com l’alimentació o temes de la llar, els ha costat més. Es detecta menys gent al carrer i el tràfic a les botigues ha caigut de manera important”.

Així mateix, Joan Carles Calbet ha manifestat que “les rebaixes han estat fluixes. Pensàvem que podien ser un incentiu per a les vendes però les segones rebaixes van haver d’arribar abans. I els diumenges d’obertura comercial tampoc no han funcionat. L’efecte de les rebaixes ja no és el d’abans”.

 

(Visited 104 times, 1 visits today)

També et pot interessar

ESCRIU UN COMENTARI

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *