Susanna Bareche, mestra xocolatera
“La gent comença a entendre que els comerciants no som els burgesos del barri”

Susanna Bareche, mestra xocolatera, divulgadora de la Dieta Mediterrània i gerent de la pastisseria Bareche, ha volgut reivindicar als micròfons de Ràdio Comerç el producte de qualitat. Aquesta retailer, que durant anys ha ocupat diversos càrrecs a la Junta de Sagrera Activa Associació de Comerciants, ens feia un comentari setmanes enrere al voltant d’una entrevista a en Carles Torrecilla, professor titular del departament de Direcció de Màrqueting a ESADE, en què afirmava que “no n’hi ha prou de tenir bon producte a la botiga”.

Per a aquesta pastissera referent al barri de La Sagrera de Barcelona, “el discurs l’hem de renovar, perquè hem situat el consumidor massa al centre. Tot es fa per a la satisfacció al client i no hi estic d’acord, perquè el producte pot perdre qualitat. Veiem que el client busca el preu, perquè té menys diners”, afirma aquesta professional que lamenta que “s’estiguin fabricant productes a l’altra punta del món, malmetent el medi ambient o amb matèries primeres que resulten poc saludables”.

“El terme “producte artesà” s’ha pervertit”

La Susanna Bareche reclama “promoure el producte sostenible”, a la vegada que considera que “el terme “producte artesà” s’ha pervertit”. Hauria d’anar associat al petit productor, fet de manera manual, més sostenible, més natural, més saludable, més recent… que un producte industrial”

Aquesta pastissera sagrerenca admet que “l’etapa de pandèmia ha servit perquè la gent valori el que costa fer un pastís i aconseguir un bon resultat” Així mateix, considera que, després d’aquests mesos difícils, “la gent comença a entendre que els comerciants no som els burgesos del barri”.

Els que tenen més poder adquisitiu han de ser els motors del petit comerç”

La divulgadora de la Dieta Mediterrània es queixa de la pressió fiscal que pateixen els autònoms, i destaca que, “per molt amor que els consumidors tinguin envers el petit comerç, el pressupost marca”. En aquest sentit, la Susanna Bareche reclama que “els que tenen més poder adquisitiu han de ser els motors del petit comerç”.

 

 

(Visited 180 times, 1 visits today)

També et pot interessar

ESCRIU UN COMENTARI

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *