Fundador de Veritas i professor d'Esade
Carles Torrecilla: “No n’hi ha prou amb tenir bon producte a la botiga”

El fundador i soci de la cadena Veritas, Carles Torrecilla, que és professor titular del departament de Direcció de Màrqueting a ESADE, subrallat que “no n’hi ha prou amb tenir bon producte a la botiga”. Per aquest profund coneixedor del món del retail, “el producte ja se suposa que és de qualitat a qualsevol botiga. Al segle XX comptar amb un bon producte tenia sentit, però en l’actualitat la clau és el servei”.

“Quan un botiguer va a una fira, no té lògica que vagi a veure producte”

En una entrevista a Ràdio Comerç, Torrecilla ha manifestat que, “quan un botiguer va a una fira, no té lògica que vagi a veure producte. El que ha de fer és anar a aquell petit estand amagat en un racó on pot descobrir una solució de software, una nova càmera o tecnologia que millori la competitivitat del seu negoci”.

Carles Torrecilla també ha destacat la necessitat d’incentivar l’equip humà. “Al punt de venda hem de comptar amb professionals del retail, i aquests més que centrar-se en el producte han de centrar-se en el client i en què necessita. Saber per què ho necessita i no tant què necessita.

El triple «why»

El professor d’ESADE recorda que els americans parlen del triple «why», perquè “fins que no has preguntat tres vegades «per què?» no saps realment quins són els desitjos del consumidor i no el pots assessorar”.

(Visited 115 times, 1 visits today)

You might be interested in

LEAVE YOUR COMMENT

L'adreça electrònica no es publicarà.

Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i els nostres serveis, i per analitzar el nostre trànsit. View more
Accepto