JORDI MAS
La importància del trànsit de consumidors

El Consultori de Ràdio Comerç és una secció en la qual comptem amb en Jordi Mas, expert en comerç, fundador de Crearmas, professor d’Escodi i coordinador de Retail.Cat. Avui parem atenció a la importància del trànsit de consumidors davant de les botigues. En aquests moments de pandèmia, estem veient com a Barcelona ha caigut el trànsit de consumidors, bàsicament per la pèrdua del turisme. Però també el confinament ha comportat moments en què hi ha hagut poca afluència de públic. Què pot fer el comerç en aquest context de manca de trànsit a la botiga per mantenir, o inclús millorar, els nivells de vendes?

(Visited 25 times, 1 visits today)

També et pot interessar

ESCRIU UN COMENTARI

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

istanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escort
istanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escort
istanbul escortsistanbul escortsistanbul escortsistanbul escortsistanbul escorts
istanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escort