L'especialista en comunicació en femení reclama empatia, transparència i fomentar la conversa
Gemma Cernuda: “El comerç d’atorgar un tracte diferenciat a les dones”

Una mirada en femení. Això és el que ens proposa en aquesta entrevista a Ràdio Comerç la Gemma Cernuda, especialista en branding i comunicació en femení. “Les empreses, si volen existir i tenir èxit han de tenir en compte la mirada femenina; perquè han de saber que, qui decidirà la compra en el 80% dels casos serà una dona”.

“Hem d’adonar-nos que no serveix per a tothom i que cal posar-hi solució”

L’escriptora, conferenciant i creadora del blog ellasdeciden.com subratlla que “la norma i el model són masculins, i hem d’adonar-nos que no serveix per a tothom i que cal posar-hi solució”.

Així mateix, Cernuda aconsella els comerciants “que sobretot no donin res per fet perquè sempre s’ha fet això, cal que ens qüestionem les coses i quan tractem una clienta atorgar-li una atenció diferenciada a la de l’home, parlar del gènere femení”.

Empatia, transparència i fomentar la conversa

Per a la Gemma, resulten fonamentals tres aspectes: Empatia, transparència i fomentar la conversa. “L’empatia ens permet posar-nos a la pell de l’altra persona i això és vital en el comerç, per resoldre problemes”, afirma la creadora d’ellasdeciden.com.

La Gemma Cernuda també ens explica que “la transparència suposa fer les coses bé i transmetre l’autenticitat, mentre que conversar permet crear espais que fomenten la interlocució entre el comerciant i el consumidor per enfortir els vincles”.

(Visited 96 times, 1 visits today)

També et pot interessar

ESCRIU UN COMENTARI

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *