Dolors Guillén: “Al comerç li cal formació, sobretot en comunicació i digitalització”

Dolors Guillen és especialista en màrketing i acaba de realitzar un estudi al comerç de Mataró, al llarg dels mesos inicials de la covid, per conèixer quina és la seva situació respecte l’entorn digital, i les comunicacions en aquest àmbit. Tot i que creu que, al llarg del confinament, hi ha hagut empreses que s’han posat les piles a l’hora d’activar-se en aquest camp, encara hi ha moltes pimes i comerç que no creuen que sigui una eina important per a ells. Tanmateix Guillén destaca les oportunitats que aquesta digitalizació, especialment en la comunicació i la relació amb els clients, aporta a les botigues, en un moment en la que la proximitat torna a ser un valor a l’alça.

(Visited 124 times, 1 visits today)

You might be interested in

LEAVE YOUR COMMENT

L'adreça electrònica no es publicarà.

Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i els nostres serveis, i per analitzar el nostre trànsit. View more
Accepto