RÀDIO COMERÇ

Jordi Mas: “Al 2021, el retail viurà dos anys en un”

 

Jordi Mas, expert en retail i fundador de Crearmas, demana als comerciants optimisme davant l’entrada al nou any. En cas contrari, “no es podran dur a terme els projectes que es proposen”, ha afirmat.

Al 2021, “viurem dos anys en un, amb un primer semestre irregular, amb incertesa, amb canvis freqüents i complicat per als negocis”

En una entrevista a Ràdio Comerç, aquest consultor i docent ha vaticinat que, al 2021, “viurem dos anys en un, amb un primer semestre irregular, amb incertesa, amb canvis freqüents i complicat per als negocis; amb uns mesos de gener i febrer volàtils; i amb un març que presentarà una línia més regular. I a partir del juny viurem un nou any amb un creixement sostingut”.

Tanmateix, Jordi Mas ha alertat que “és possible que assistim a un creixement tan vertical que el comerç no sigui capaç de respondre a la forta demanda”.

“Les botigues no han de perdre el nord amb el comerç electròni”

L’expert en retail ha analitzat també l’evolució que ha adquirit el comerç electrònic. “Les botigues no han de perdre el nord amb el comerç electrònic. I un petit comerç no necessàriament ha d’incorporar un ecommerce”, ha destacat Mas.

El consultor recorda que “un ecommerce reclama molta inversió en molts aspectes, les despeses es poden disparar i és fàcil que no resulti rendible” per a un petit comerciant. En aquest sentit, en Jordi explica que “hi ha experiències de petits comerços que s’han vist desbordats”. Després d’admetre que “els temes digitals aniran en auge”, el fundador de Crearmas subratlla que “la digitalització no és redueix exclusivament a l’ecommerce”.

 

Redacció Ràdio Comerç

Afegeix un comentari

Segueix-nos

Aquestes són les xarxes socials de Ràdio Comerç