Agustí Serrano és especialista en direcció gerencial i financera de les empreses, i per això parlem amb ell per veure quines són les mancances actuals de les empreses, en especial les pimes, i el comerç de proximitat, en àmbit financer. Segons Serrano, cal que es dediqui temps i esforç a planificar la direcció financera de l’empresa, que en cas del retail pot ser extern, ja que cada cop hi ha més eines i tecnologies que ho afavoreixen. També creu que durant tot aquest temps ha calgut recalcular les contingències de l’empresa i, després de la crisi, és moment de replantejar les finances per tal de ser el màxim d’eficients.
També et pot interessar
Jordi Palou-Loverdos: “El teletreball ha acabat amb espais de relació laboral que ara cal crear”
Jordi Palou-Loverdos és advocat especialista en mediació de conflictes internacionals, i consultor en resolució de conflictes laborals. Des de diversos càrrecs que ha tingut a l’administració pública i ara...
4 dies ago
Imma Moraleda: “El teletreball i la pandèmia fan replantejar els horaris, també al comerç”
Imma Moraleda és directora del departament d’alcaldia de Santa Coloma de Gramenet, des d’on opina sobre com ha afectat la pandèmia al municipi, quines són les ajudes que s’han ofert, com...
5 dies ago
David Fernàndez: “Preguntem-nos per què Espanya no compensa els tancaments al comerç”
El vicepresident de l’Assemblea Nacional Catalana, David Fernàndez, expressa en aquesta entrevista les accions que des de l’ANC s’han fet aquests darrers mesos i anys per sensibilitzar a favor...
6 dies ago
Afegeix un comentari