Dolors Guillen és especialista en màrketing i acaba de realitzar un estudi al comerç de Mataró, al llarg dels mesos inicials de la covid, per conèixer quina és la seva situació respecte l’entorn digital, i les comunicacions en aquest àmbit. Tot i que creu que, al llarg del confinament, hi ha hagut empreses que s’han posat les piles a l’hora d’activar-se en aquest camp, encara hi ha moltes pimes i comerç que no creuen que sigui una eina important per a ells. Tanmateix Guillén destaca les oportunitats que aquesta digitalizació, especialment en la comunicació i la relació amb els clients, aporta a les botigues, en un moment en la que la proximitat torna a ser un valor a l’alça.
També et pot interessar
Jordi Palou-Loverdos: “El teletreball ha acabat amb espais de relació laboral que ara cal crear”
Jordi Palou-Loverdos és advocat especialista en mediació de conflictes internacionals, i consultor en resolució de conflictes laborals. Des de diversos càrrecs que ha tingut a l’administració pública i ara...
4 dies ago
Imma Moraleda: “El teletreball i la pandèmia fan replantejar els horaris, també al comerç”
Imma Moraleda és directora del departament d’alcaldia de Santa Coloma de Gramenet, des d’on opina sobre com ha afectat la pandèmia al municipi, quines són les ajudes que s’han ofert, com...
5 dies ago
David Fernàndez: “Preguntem-nos per què Espanya no compensa els tancaments al comerç”
El vicepresident de l’Assemblea Nacional Catalana, David Fernàndez, expressa en aquesta entrevista les accions que des de l’ANC s’han fet aquests darrers mesos i anys per sensibilitzar a favor...
5 dies ago
Afegeix un comentari