Montse Arnau és una cara coneguda del sector turístic barceloní després de 20 anys a Turisme de Barcelona, impulsant projectes com el Shopping Line, Unique Shops i moltes altres estratègies de màrqueting. Arnau creu que és moment de repensar i orientar el turisme amb polítiques públiques. “El camí el fan les ovelles”, diu Arnau en un símil amb el turisme global, on és el gran públic el que decideix on va i què està de moda, “però les ciutats poden fer polítiques per reorientar aquestes tendències o corregir-les”. És per això que creu que és el moment de repensar la ciutat en clau turística, donant protagonisme al comerç, i a les polítiques de deslocalització, evitant la massificació i el monocultiu turístic a alguns barris.
També et pot interessar
Jordi Palou-Loverdos: “El teletreball ha acabat amb espais de relació laboral que ara cal crear”
Jordi Palou-Loverdos és advocat especialista en mediació de conflictes internacionals, i consultor en resolució de conflictes laborals. Des de diversos càrrecs que ha tingut a l’administració pública i ara...
4 dies ago
Imma Moraleda: “El teletreball i la pandèmia fan replantejar els horaris, també al comerç”
Imma Moraleda és directora del departament d’alcaldia de Santa Coloma de Gramenet, des d’on opina sobre com ha afectat la pandèmia al municipi, quines són les ajudes que s’han ofert, com...
5 dies ago
David Fernàndez: “Preguntem-nos per què Espanya no compensa els tancaments al comerç”
El vicepresident de l’Assemblea Nacional Catalana, David Fernàndez, expressa en aquesta entrevista les accions que des de l’ANC s’han fet aquests darrers mesos i anys per sensibilitzar a favor...
6 dies ago
Afegeix un comentari