RÀDIO COMERÇ

Màxim López: “Els mercats tenim una marca imbatible i diferencial”

El gerent de l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona, Màxim López, ha valorat positivament l’evolució de l’activitat en aquests complexos durant l’etapa de la pandèmia. Tot i reconèixer que l’activitat no ha estat igual per als comerciants de productes alimentaris que per als d’equipament personal o de la llar, en una entrevista a Ràdio Comerç Màxim López ha destacat que, “, si sabem aprofitar-ho, els mercats tenim una marca imbatible i diferencial”.

“Treballar com a conjunt de mercats ens dóna més força”

Segon López, “els mercats tenen un paper rellevant en el present i en el futur de les ciutats”. El gerent de l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona ha afegit que aquests mesos marcats pels coronavirus han servit per “posar de manifest que treballar com a conjunt de mercats ens dóna més força”.

Màxim López també s’ha referit al Congrés de Mercats Municipals de Catalunya, celebrat el passat mes d’octubre. Al seu entendre, va servir per “compartir experiències. En aquest entorn de crisi en què sembla que ens sentim sols és important constatar que les experiències viscudes son comunes i que podem compartir solucions”.

“El valor del mercat és la confiança”

El gerent d’aquest institut que aplega fins a 43 mercats a Barcelona també ha subratllat que “el valor del mercat és la confiança, poder veure la cara del comerciant i com et transmet les bondats del producte, un aspecte que només s’aconsegueix amb la presencialitat”. Tot i això, Màxim López ha admès que aquesta presencialitat “s’ha d’adaptar a les necessitats del consumidor” compatibilitzant-la amb la tecnologia “perquè els consumidors puguin accedir a nosaltres de la millor manera”.

 

 

Redacció Ràdio Comerç

Afegeix un comentari

Segueix-nos

Aquestes són les xarxes socials de Ràdio Comerç