RÀDIO COMERÇ

Jordi Mas: “La digitalització no és muntar un ecommerce”

Jordi Mas, fundador i director de Crear Mas, conferenciant i consultor de retail estratègic, ha manifestat als micròfons de Ràdio Comerç que “els comerciants que sortiran endavant son aquells que es mostrin més flexibles i més adaptatius”. En una entrevista, Jordi Mas ha advertit que “la digitalització no és muntar un ecommerce, sinó un canvi de mentalitat”.

Així mateix, el director de Crear Mas ha volgut animar els joves a seguir la carrera professional al retail, començant des de baix per, com a bons emprenedors, arribar ben amunt. En qualsevol cas, per a en Mas, “el més gran de treballar en retail és ser al punt de venda, a la «cuina»”.

“no hi ha res pitjor que un retailer amb estat d’ànim negatiu”

Igualment, ha recordat que avui dia les compres són molt emocionals, raó per la qual, “no hi ha res pitjor que un retailer amb estat d’ànim negatiu”. És per això que el consultor de retail estratègic ha reclamat “que cada retailer tregui el millor de si mateix”.

A banda de destacar que al nostre país comptem amb retailers d’envergadura que constitueixen tot un referent, Jordi Mas ha recordat que “el botiguer ha de posar el focus principalment en el client. Els negocis han de estar orientats al client”. Així mateix, ha reclamat coherència, quelcom que a vegades no es veu quan s’obre una botiga online que no s’adiu amb els estàndards de qualitat del comerç físic.

“sense formació no hi ha talent ni som capdavanters”

El retail ha de contractar talent”, ha afegit en Jordi, que també ha reclamat un gran esforç en formació; perquè “sense formació no hi ha talent ni som capdavanters”. Així mateix, Jordi Mas ha demanat més recursos a l’Administració pública per tal de fer front a la complexa situació a la que s’enfronta el comerç derivada de la pandèmia.

 

 

 

Redacció Ràdio Comerç

Afegeix un comentari

Segueix-nos

Aquestes són les xarxes socials de Ràdio Comerç