RÀDIO COMERÇ

Maria Segarra: “En el relat turístic de Barcelona, el comerç sempre l’hem deixat pel final”

La Maria Segarra és un referent del comerç del país. Després de molts anys d’assessora en comerç de diverses institucions del país, públiques i privades, la seva tasca a la Cambra de Comerç ha estat reconeguda per diverses entitats, entre elles per la Fundació Barcelona Comerç, que la va premiar amb el premi Barcelona Comerç 2013. Amb ella hem volgut conèixer les perspectives que el retail, el comerç de proximitat del nostre país, té en els propers mesos.

Segons Segarra serà important generar valor, saber en què cada comerç destaca, és diferent, nou, únic, què és el que sap fer i quin entorn coneix, per saber-lo transmetre també a través de totes les eines que tenim. D’altra banda, creu que la marca Barcelona va viure uns temps molt bons durant els anys 90 però ha entrat en una crisi important els darrers anys. Creu que cal fer un esforç per la ciutadania per anar als centres de la ciutat, ja que la proximitat té unes dimensions més grans que el simple carrer o barri.

A més, Segarra aposta per treballar l’emotivitat, i fer que l’experiència de compra a la nostra botiga es basi en les emocions des del principi al final.

Redacció Ràdio Comerç

Afegeix un comentari

Segueix-nos

Aquestes són les xarxes socials de Ràdio Comerç