RÀDIO COMERÇ

Oriol Paré: “El retail ha d’anticipar-se a la venda del client per quan aquest vingui a la botiga”

L’exercici de la venda no es redueix a la transacció mateixa consistent a l’adquisició d’un producte. Oriol Paré, retail project manager, recorda que els comerciants han d’anticipar aquesta operació i han de tenir en compte un seguit d’elements per fer-la exitosa, inclosa la formació dels seus equips.

En una entrevista a Ràdio Comerç, aquest consultor especialista en retail marketing i retail management, ha subratllat la necessitat de parar atenció a l’equip humà. Oriol Paré afirma que, sovint, manca comunicació entre els diferents departaments de les companyies de retail, quan el que caldria és que la comunicació fluís i que, per exemple, els equips de vendes comptessin amb les dades dels seus companys de l’àrea de compres.

Les bones iniciatives no sempre tenen el seu origen a la cúpula

Paré també ha denunciat que les empreses no escolten prou els membres del seu equips. Al seu entendre, les estructures jeràrquiques haurien de canviar, així com eradicar la idea que les bones iniciatives sempre tenen el seu origen a la cúpula. Aquest expert en retail també ha alertat sobre la competitivitat que, sovint, es genera entre els integrants de la plantilla o entre els departaments, la qual cosa perverteix els objectius comuns que pot tenir la companyia.

 

 

 

Redacció Ràdio Comerç

Afegeix un comentari

Segueix-nos

Aquestes són les xarxes socials de Ràdio Comerç