RÀDIO COMERÇ

Lluís Torrens: “Amb la moneda ciutadana, tothom es beneficia de les ajudes”

L’Ajuntament de Barcelona es planteja reprendre la iniciativa de moneda ciutadana de cara a la pròxima campanya de Nadal. Amb aquest projecte, el consistori busca promoure el comerç de proximitat, especialment en l’actual context de pandèmia que està afectant tantes botigues.

Lluís Torrens, director de Planificació i d’Innovació de l’Àrea de Drets Socials a l’ajuntament barceloní, ha subratllat que “amb la moneda ciutadana, tothom es beneficia de les ajudes”. Torrens ha destacat, així mateix, que l’opció escollida per la capital catalana aconsegueix que l’efecte multiplicador d’aquesta iniciativa sigui més alt.

El 80% dels comerços adherits van aconseguir incrementar les seves vendes

En aquesta ocasió tornaran a ser els 10 barris de l’eix del Besòs on es durà a terme aquest projecte durant la campanya nadalenca. En l’anterior edició van ser gairebé 200 els comerços que s’hi van adherir, el 80% dels quals van aconseguir incrementar les seves vendes.

Lluís Torrens, tanmateix, deixa la porta oberta a ampliar el radi d’acció de la moneda ciutadana. Així mateix, no descarta que, en el futur, es pugui contemplar ajudar de manera específica alguns dels sectors que més estan patint les conseqüències de la crisi per la pandèmia

Redacció Ràdio Comerç

Afegeix un comentari

Segueix-nos

Aquestes són les xarxes socials de Ràdio Comerç