RÀDIO COMERÇ

Albert Vinyals: “Els comerciants que treballin amb passió, continuaran endavant”

Entrevista a Albert Vinyals, doctor en Psicologia del Consum

Albert Vinyals, doctor en Psicologia del Consum i professor de la Universitat Autònoma de Barcelona i d’Escodi, ha liderat enguany dues enquestes dutes a terme per l’Escola de Comerç i Distribució. L’informe revela que “la tendència de la sostenibilitat en el consum ha evolucionat cap a l’austeritat”, ens detalla Vinyals, per a qui l’etapa del coronavirus “ha estat un accelerador.”

Aquesta austeritat no significa segons Vinyals que el consumidor opti per productes més econòmics, «sinó que es replanteja les necessitats i frena la compra d’alguns articles». Per al doctor en Psicologis del Consum, resulta vital que el botiguer aporti al client «productes més propers, seguretat en termes de salut i superar les expectatives del client”.

Per a aquest expert, el comerç electrónic és un complement irrenunciable per a un comerç. Tot i això, Albert Vinyals subratlla que «el consumidor ha de trobar-nos online, però continua desitjant el contacte.

En qualsevol cas, el professor d’Escodi afirma que «el comerç és un espai excel·lent per entretenir-se, tal i com desitja el consumidor”. No obstant això, en Vinyals adverteix que “el consumidor ha de percebre que el comerciant no falla en res”.

 

 

Redacció Ràdio Comerç

Afegeix un comentari

Segueix-nos

Aquestes són les xarxes socials de Ràdio Comerç