RÀDIO COMERÇ

Marta Royo: “L’e-commerce no sempre és necessari per al comerç de proximitat”

L’experta en comunicació de pimes, Marta Royo, es fundadora de Mosaiking Comunicació, empresa amb la que ha engegat la campanya “Aixequem persianes“, per donar suport al comerç de proximitat de Sarrià i de la resta de barris, amb eines que permetin ajudar a difondre a xarxes les botigues i establiments recomanats pels veïns. Amb ella parlem de les necessitats comunicatives del comerç de proximitat en una situació post-covid19, sobre digitalització i campanyes de publicitat del comerç de proximitat. Entre altres coses creu que és important que “les empreses i botigues tinguin presència a la xarxa, és a dir que el client les puguin trobar quan les busquin en una primera cerca”. Però creu que “no és fonamental que una empresa, que es dedica a abastir els seus veïns, tingui una plataforma d’e-commerce”.

Redacció Ràdio Comerç

Afegeix un comentari

Segueix-nos

Aquestes són les xarxes socials de Ràdio Comerç