RÀDIO COMERÇ

Marc Morillas: “A Barcelona hi havia cert consens en l’estratègia i model de ciutat. S’ha perdut”

Marc Morillas extreu algunes conclusions de la situació del comerç de proximitat quant a imatge i valors, elements del branding i del món de la marca que des de Morillas, empresa tradicional del sector de la publicitat s’han dedicat a estudiar l’últim mig segle. Ara, amb la recent inaugurada nova seu al 22@, Marc Morillas creu que els valors del comerç de proximitat de Barcelona han de saber-se explicar bé. “Cal reincidir amb els valors inherents al nostre comerç, i posar el focus en el propi comerciant. Es tracta de valors personals, de les relacions humanes”, explica Marc Morillas, que també creu que no cal vincular excessivament al patrimoni i estètica dels establiments. En aquest sentit i per acostar-se a les noves generacions, creu que cal evidenciar que “el comerç de proximitat pot ser igual o més ràpid que les grans plataformes de distribució.”

També és crític en quant al model de ciutat. Morillas creu que “abans Barcelona creia en un model i hi havia un consens entre partits i entitats sobre l’estratègia de turisme a l’exterior, què venia Barcelona al món. Ara sembla que aquesta estratègia no hi és i fins i tot hi ha discrepàncies”. I creu que és moment de fer una aturada i repensar el model turístic.

Redacció Ràdio Comerç

Afegeix un comentari

Segueix-nos

Aquestes són les xarxes socials de Ràdio Comerç