RÀDIO COMERÇ

María Callís: “El comerciant coneix millor el client que cap algoritme”

Entrevista a María Callís, doctora en Estratègia i Disseny de Phygital Retail.

María Callís, doctora en Estratègia i Disseny de Phygital Retail, posa en valor la tasca i, sobretot, el coneixement del comerciant. La presidenta de Retail Design Institute a Espanya subratlla que, malgrat que les grans multinacionals volen fer-nos creure que coneixen el consumidor, és el botiguer de proximitat el que realment sap quines són les seves necessitats i les seves inquietuds.

Callís, que en aquesta entrevista a Ràdio Comerç ofereix consells als professionals del retail per afrontar aquesta compromesa etapa, manifesta que cal gestionar el negoci amb intel·ligència i, sobretot, amb creativitat. Per a la doctora en Estratègia i Disseny de Phygital Retail, abans de canviar la proposta de valor i brindar un assortiment amb productes de baix preu i qualitat qüestionable, cal optar per oferir el que mateix que veníem donant però sense afegint-hi uns plusos que siguin atractius per al consumidor.

Igualment, la presidenta de Retail Design Institute a Espanya apunta que és en els moments difícils com els que ens ha tocat viure quan es pot comprovar el grau d’implicació del nostre personal. María Callís és partidària de recompensar aquells professionals que demostren compromís amb l’empresa, a la vegada que cal analitzar per què la resta mostra reticències a aquesta col·laboració.

En aquesta entrevista a Ràdio Comerç, l’experta en retail recorda que la fidelització està associada a un compromís. Així mateix, demana cautela a l’hora de gestionar l’estratègia de liquidació d’estocs que es poden haver acumulat durant l’etapa de pandèmia.

 

Redacció Ràdio Comerç

Afegeix un comentari

Segueix-nos

Aquestes són les xarxes socials de Ràdio Comerç