RÀDIO COMERÇ

Montserrat Ballarín: “Treballem perquè el comerç de Barcelona tingui omnicanalitat”

La regidora de Comerç anuncia que l’Ajuntament de Barcelona prepara sistemes ‘marketplace’ per als diferents eixos comercials de proximitat

“La gent que compra online ho fa, sobretot, per comoditat. Hem de fer que el comerç de proximitat de Barcelona, aposti també per la comoditat”. La regidora de Comerç de l’Ajuntament de Barcelona, Montserrat Ballarín, defensa l’anomenada “omnicanalitat” que permeti que les botigues disposin també de sistemes de venda online, “com a complement al comerç de barri, que és el model de la ciutat” .

En aquesta entrevista a Ràdio Comerç la regidora Ballarín detalla la línia de suport i ajudes a la digitalització del comerç de proximitat que ha posat en marxa el seu departament. Una primera fase, consistent en la formació massiva per a comerciants i autònoms i en les subvencions a la digitalització. En una fase posterior -apunta- vindrà l’estratègia Marketplace.

Redacció Ràdio Comerç

Afegeix un comentari

Segueix-nos

Aquestes són les xarxes socials de Ràdio Comerç